Translate

sábado, 4 de maio de 2013

Email aos Presidentes da NOVARTIS



For Mr. Adib Jacob and Mr. Joseph Jimenez of Novartis

WHO WILL PAY ME THE AMOUNT OF THAT DEBT?

Leaving aside the intermittent partially fanciful justifications of NOVARTIS, wondering just who will pay me for the damage? I assume that few of you know - with infinitesimal property - what is ADHD. But will Mr. JACOB ADIB has a child with ADHD? What about Magnificent Mr. JOSEPH JIMENEZ, had he heard that Ritalin is missing in Brazil? And he will use daily Ritalin or - just like any other miniature knowledgeable - also knows that the Concerta extended release (manufactured by Janssen-Cilag) is infinitely superior action of Ritalin LA?
And after all - which of the two noble uncompromising - will pay what you owe me?
You already investing values as high as obscure patent lifetime to buy records, handle support research, finance associations, produce booklets for merchandisings in schools, CERTAINLY - with its equity estimated at U.S. $ 65.940 billion - will not make the slightest lack Indemnizarem me for damages and / or damage.
__________
Para o Sr. Adib Jacob e o Sr. Joseph Jimenez da Novartis


QUEM VAI ME PAGAR O VALOR DESSA DÍVIDA?

Deixando parcialmente de lado as intermitentes justificativas fantasiosas da NOVARTIS, queria saber apenas quem vai me pagar pelo prejuízo? Presumo que poucos entre vocês saibam – com infinitésima propriedade – o que é TDAH.  Mas será que o Sr. ADIB JACOB tem um filho com TDAH?  E quanto ao Magnificente SR. JOSEPH JIMENEZ, será que ele já ouviu falar que está faltando Ritalina no Brasil? E será que ele usa diariamente a Ritalina ou – assim como qualquer outro diminuto conhecedor – também sabe que a liberação prolongada do Concerta (fabricado pela Janssen-Cilag) é infinitamente superior a ação da Ritalina LA?
E afinal – qual dos dois nobres descompromissados – vai pagar o que me deve?
Vocês já investem valores tão elevados quanto obscuros para comprar registros patentários vitalícios, manipular apoiar pesquisas, financiar associações, produzir cartilhas para Merchandisings em escolas, CERTAMENTE – com seu patrimônio liquido estimado em U$ 65,940 bilhões – não fará a mínima falta me Indemnizarem pelos prejuízos e/ou danos sofridos.


Nenhum comentário: